نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

نکونام: فقط دو هفته آرامش داشتم| سخت‌ترین اتفاقات برای من افتاده!

  • کد خبر: ۱۹۳۶۴۳
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
نکونام: فقط دو هفته آرامش داشتم| سخت‌ترین اتفاقات برای من افتاده!
گلایه‌های جواد نکونام از وضعیت خودش در استقلال تمامی ندارد. او یک روز مانده به بازی با تراکتور نیز از وضعیت گله کرده و مدعی شده فقط دو هفته آرامش داشته است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام درنشست خبری پیش از بازی با تراکتور به دشواری‌های این دیدار اشاره کرد: «بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور را داریم. شرایط بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. این تیم مربی خوب و تیم باکیفیتی دارد. مثل همه بازی‌ها با تمرکز بالا سعی خواهیم کرد کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذاریم.» از نکونام درباره تساوی با شمس آذر و اینکه ترمز استقلال کشیده شد، پرسیدند که او این پاسخ را داد: «در لیگ برتر فوتبال بازی آسان نداریم. روند خوب از روز اولی که شروع کردیم داشتیم، اما مشکلات زیادی هم داشتیم. با این همه شرایط و خواسته ما مشخص بوده و بازی به بازی جلو رفتیم. همه بازی‌ها سخت و رقبا قابل احترام هستند. سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی سخت و آسان در لیگ نداریم. شرایط سخت است و شاید با یک غفلت به خصوص در نیم فصل اول جا بمانیم. شرایط تیم‌ها نزدیک به هم است.»


نکونام درباره اینکه خمز گفته درفصل جاری سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند نیز این واکنش را نشان داده است: «از روز اول خواسته ما مشخص بود. شکل کار، برنامه و خواسته تیم و باشگاه با توجه به مشکلات سقف قرارداد، جذب بازیکن و سایر مشکلات متعدد مشخص زود. نظر خمز کاملا محترم است. الان هم اگر ما صدرنشین لیگ هستیم، ابتدای فصل است و هنوز بازی‌های زیادی مانده. با این وجود تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازهم تکرار می‌کنم فقط تلاش می‌کنیم به خاطر هواداران و باشگاه بزرگ استقلال بهترین عملکرد را داشته باشیم. این وظیفه ماست. طبق صحبتی که در ابتدای فصل همه کارشناسان داشتند، استقلال امسال شرایط خوبی ندارد، اما فقط به خاطر بازیکنان، شخصیت بزرگ، غیرت و عشقی که به باشگاه استقلال دارند، این شرایط خوب را فراهم کردند. اصلا به اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد، فکر نمی‌کنیم. صحبت‌های خمز نیز کاملا قابل احترام است. او مربی بزرگی است و از جایی آمده که یکی از کشور‌های مهد فوتبال است. قطعا چیز‌هایی را در فوتبال می‌بیند که شاید من هنوز تجربه آن را ندارم. قطعا بهتر از من فوتبال را درک می‌کند، اما ما تمام تلاش خود را برای موفقیت می‌کنیم. اینکه بعدش چه اتفاقی می‌افتد به آینده واگذار می‌کنیم.» نکونام مدعی است تیمش فقط دو هفته آرامش داشته است: «برداشت خودم را می‌گویم. یک تا دو هفته آرامش و سایر هفته‌ها چالش! مشکلاتی داشتیم و درگیر جذب بازیکن، سقف قرارداد، تغییر بودجه، اعتصاب، بازیکن نگرفتن، مشکلات سال گذشته بچه‌ها، بازیکنانی که می‌خواستیم، اما به باشگاه‌های دیگر رفتند و الان کیفیت‌شان را در لیگ می‌بینیم. این مشکلات برای هفته‌های قبل بوده و بر ما گذشته است.»

نکونام دربخش دیگری از گلایه‌های خود از شرایط این جملات را هم به زبان آورده است: هرروز باید پیشرفت کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. جای خطا و اشتباه نداریم، چون امسال شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. بیراه نیست اگر بگویم سخت‌ترین سال یک مربی در استقلال برای من اتفاق افتاد. سخت‌ترین اتفافات تاریخ مربیگری استقلال برای من افتاد. واقعا شرایط برایم سخت بود. هرروز صبح که بیدار می‌شدم منتطر بودم اتفاق جدیدی بیفتد. خداراشکر الان شرایط خوب شده و توانستیم به آرامش برسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->